Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~piotrzuraw | użytkownik

imię i nazwiskoPiotr Adamski adresSanok a teraz p...London zarejestrowany29.06.2005 @09:43:43 ostatnio na stronie20.09.2015 @17:25:46
kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty strona wwwpiotrphotography.net Gadu-Gadu3711530
digarty567 komentarze5015 posty na forum4

komputer / sprzęt
D50,D80,D300 +17kg gratow do targania ale kilka rzeczy chetnie bym dokupil...

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~deggial    18.01.2010 @00:06:32
dziękuje i pozdrawiam ciepło i życzę dobrej nocy.
~ratrod    17.01.2010 @22:28:13
Dzięki
_______
Nie da się wybrać najlepszego zdjęcia bo każdy ma inny gust.
To tak jak z wyborem miss, decyduje większość
~niuniawa    17.01.2010 @21:05:33
Dziękuję za komentarz.
Od kogoś kto robi tak fajna zdjęcia to, aż miło
Pozdrawiam
~IE    15.01.2010 @09:01:45
Dzięki za odpowiedź i wizytę. Tak myślałem że używasz konwentera co wcale nie zmienia faktu że podchodzisz bardzo blisko.W galerii jest zdjęcie jelenia leżącego na skarpie wypełniającego cały kadr. Ogniskowa w EXIF-ie 160 mm X 2 z konwentera to 320 razy crop z puszki to 480 efektywnych mm. Na moje oko byłeś około 15-20 metrów od niego. Doceniam to bo od niedawna mam sigmę 150-500 i próbuję na razie z podchodu więc wiem jakie to trudne. Czatowni przenośnej nie mam bo nie znoszę siedzieć w miejscu ale zacznę próbować z siatką. Jeszcze raz dziękuję za odpowiedź i pozdrawiam
~IE    14.01.2010 @17:12:49
Imponująca galeria.Gratuluję. Większość oglądałem z EXIFem i aż mi się wierzyć nie chce
~snajper69    13.01.2010 @20:56:24
ja jutro 3 dzien na myszaka
+Majka    13.01.2010 @11:52:49
Profil to akurat sprawa serialowa
Razi nieco w oczy, to prawda, ale moim zdnaiem lepsze to niż smutno-szary, tradycyjny digart
ostatnio edytowane: 2010-01-13 11:53:01
~ViolettaNowak    12.01.2010 @23:50:38
~eam    10.01.2010 @22:48:17
_______
~pszczolka76    10.01.2010 @09:49:48
_______
Nie bój się cieni. One świadczą o tym, że gdzieś znajduje się światło... (Oscar Wilde)
~Smiter    10.01.2010 @00:36:24
Zapraszam na kolejne fotki tylko niech te robactwa wyjdą spod śniegu ; )
Pozdro.
_______
Więcej na http://www.zakjakub.com
~matynka    10.01.2010 @00:33:50
~Smiter    10.01.2010 @00:23:24
Trenuje tak samo jak Ty swoje stadko jelonków :D
_______
Więcej na http://www.zakjakub.com
~CzerwonyPik    10.01.2010 @00:12:53
Dziękuje za rady . W sumie jest duży odstęp czasowy między 2 ostatnimi zdjęciami i chyba jest i tak widoczna poprawa. Póki co staram się . Choć zdjęcia robię tylko gdy mój chłopak pozwoli dotknąć mi swojego aparatu jako że mnie jeszcze nie stać na swój własny sprzęt :P. Dlatego bardziej robię za modelkę :P
~ukradlamciplemnika    09.01.2010 @22:44:29
Dziękować Panu ^^ Staram się, w końcu skumałam tu i owo w lustrzance, więc się cieszę, że moje 'wypociny' są w pewnym sensie docenione:D
^AMELLIA    09.01.2010 @21:49:39
dziękuję ślicznie
_______
KAŻDA SZTUKA MA SWOJEGO ODBIORCĘ
~Entiendo    09.01.2010 @09:26:59
no tak calkiem dobra ta bajka bo ladnie wyglada w 1 chwili nie sadzilam ze to Ty x2 hehe
ale te nowe foty....z panem jeleniem...sa niesamowite..! zakochalam sie w nich normalnie,maja taki klimat! daj wiecej
_______
Im dluzej poznaje ludzi,tym mocniej kocham zwierzeta
~Entiendo    09.01.2010 @09:21:16
ma się tę wyobraznie na szczescie
no no...a po co taki zabieg? to ma jakis glębszy sens?
_______
Im dluzej poznaje ludzi,tym mocniej kocham zwierzeta
~Entiendo    09.01.2010 @09:11:52
hmm..czekaj....obaj? bo to fotomontaz? :D
_______
Im dluzej poznaje ludzi,tym mocniej kocham zwierzeta
~rayanna    09.01.2010 @02:09:19
środek nocy to moja ulubiona pora...ale juz zmykam...dobranoc
~rayanna    09.01.2010 @02:03:46
dzieki raz jeszce...świetne masz te ujecia, nie wspominając o urzekających modelach... będe zagladać...
~katatonia999    09.01.2010 @02:01:21
Dziękuję bardzo i pozdrawiam
~rayanna    09.01.2010 @01:46:05
nie bądź taki skromny...to bardzo oryginalne pstryki masz oko do ciekawych kadrów...
~rayanna    09.01.2010 @01:39:04
...to proponuje po drodze zahaczyc jeszcze o Chorwacje...
a ja sobie pozwiedzam Twoją imponujacą galerie...
~rayanna    09.01.2010 @01:26:06
Italia... miłej nocki...
Poprzednia strona 1 2 3 4 5 6 ... 39 Następna strona
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt